Gravid vecka 12

Den här veckan har nog illamåendet varit liiiite bättre. Om det är så eller om det bara är jag som inbillar mig spelar egentligen ingen roll för jag vill bara att det ska bli bättre nu. Är väldigt tufft. Den här veckan har varit rätt lugn men var hemma hos Emilia med tjejerna i torsdags och överraskade henne med tacos och lite presenter till lilla Agnes. Hon är så otroligt söt alltså så det var mysigt med lite bebishäng. I helgen var mamma här sen och Petter föräldrar kom faktiskt igen för att hjälpa oss med sista renoveringen.

Nytt golv i hallen

Mamma kom i fredags och Petter föräldrar i torsdags. Johan som är Petters bror kom också på spontanbesök efter en jobbresa i Danmark på fredag kvällen så vi åt räkor och drack vin. Självklart alkoholfritt för mig 😉 har druckit Ein Zwei Zero som jag tycker är helt ok fanatiskt. Kul ibland att ha något sånt.

Sen i lördags så var det kalas för Christina som fyllt år i vecka. Barnen ville ha halloweenkalas eftersom de var på Legoland när det var halloween. Så jag bestämde mig för att vara en enhörning 🙂

Blev rätt nöjd med min sminkning 🙂
Fina brorsbarn och deras kusin
Hela familjen

Så en bra vecka ändå och håller alla tummar jag kan för att illamåendet är på väg bort. I nästa vecka ska vi på ultraljud för KUB på fredagen så ser fram emot att få se den lilla krabaten igen ❤

Lämna en kommentar